WOMEN DESIREE (WD) : WD MENYERAP JAUH KE DALAM KULIT








Ramai yang tanya kak Yah "Betul ke bila sapu dinadi, krim WD akan meresap terus ke dalam lapisan kulit yang paling dalam?" .

Jawapan
YA saiyunk betul tu😊

Kerana krim WD diformulasi menggunakan BIO TEKNOLOGI NANO.

Dimana kuasa serapan ke dalam kulit adalah 12 kali ganda lebih pantas.

APA ITU TEKNOLOGI NANO?

📌TEKNOLOGI NANO memberi perlindungan, penyembuhan dan khasiat kepada kulit. Teknologi terkini itu dapat meresap jauh ke dalam akar epidermis kulit. .
📌TEKNOLOGI NANO unik dan terkini dalam penghasilan produk kosmetik kerana ia seribu kali lebih halus dan kecil dimana membolehkan ia mampu menyerap ke dalam kulit dalam usaha menyembuhkan, menyegarkan, melembapkan sekali gus memperbaiki sel kulit pengguna. .
📌Penggunaan TEKNOLOGI NANO akan membuka liang roma anda untuk kuasa penyerapan bahan aktif yg lebih baik. Molekul nano meresap seribu kali jauh ke dalam kulit dan merawat terus ke saluran darah diseluruh tubuh badan. .
📌Produk yang mengaplikasikan TEKNOLOGI NANO memiliki daya serap dan perlindungan lebih tinggi berbanding produk yang sejenis dengannya.

Jadi, inilah salah satu KEHEBATAN Women Desiree Essential Cream, sapuan pada nadi nadi sudah cukup memadai untuk ia bertindakbalas dan membaikpulih seluruh tubuh badan kerana terdapat pembuluh darah yang besar pada nadi kita.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku .... " Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "