WOMEN DESIREE (WD) : WD LULUS KKM DAN BPFK








Jangan risau sayang, WD sangat #selamat digunakan sepanjang 4 tahun di pasaran. Tak pernah ada masalah dengan pihak KKM, kerana produk kami adalah mengikut piawaian yang ditetapkan.

Tiada bahan terlarang, tiada bahan merbahaya, tiada bahan kimia, tiada yang menyalahi undang-undang yang telah ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

WD #LULUS KKM DAN BPFK.

Dikilangkan di Malaysia, bukan luar negara.
Diformulasi oleh pakar yang berkelulusan dari universiti Oxford of London dan beliau berpengalaman selama 15tahun dalam mengformulasikan produk luar dan dalam negara. Bukan calang calang orang yang mengformulasikan WD kami ni.

Kami memberikan jaminan, hanya yang terbaik kami saji/ciptakan untuk pengguna-pengguna WD kami. •

Untuk info, wassap kak Yah ok


BERMINAT:


FREE GIFT
FREE GUIDE
FREE POSTAGE
FREE FLYERS

HARGA WD : KLIK DI SINI

(1 KOTAK - 15G)

STATUS PRODUK :
READY STOCK -PRODUK DIJAMIN ORIGINAL-

HUBUNGI KAMI ?
CARA ORDER : KLIK DI SINI






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku .... " Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "