WOMEN DESIREE (WD) : DIFORMULASIKAN DENGAN BIO TEKNOLOGI NANO







#WD diformulasi dengan menggunakan #mesin khas iaitu mesin teknologi nano yang mana teknologi nano ini sangat meluas digunakan dalam produk kecantikan di Japan dan Korea.

Mesin nano tersebut berfungsi untuk menghaluskan lagi kandungan bahan yang digunakan sebanyak 12kali ganda.Mahal tau mesin ni, bukan mesin biasa-biasa.

Ya, masih ramai lagi belum tahu apa itu nano teknologi tapi pelanggan kami yang setia menggunakan WD tahu apa yang ajaibnya pada KRIM yang comel ni.

Molekul krimnya sangat halus sehinggakan ia mampu menyerap ke bawah liang roma dan eperdermis kulit. Langsung tak sama macam krim biasa yang ada dipasaran.

Sebab itulah penggunaannya hanya perlu buat sapuan dinadi. Ianya mampu meresap sampai ke pembuluh darah dan kandungan zat-zat bahan yang ada didalamnya mampu menyerap ke seluruh tubuh badan dengan hanya melalui pembuluh darah yang ada dikawasan nadi.

Jadi kandungan zat-zat bahan yang ada menyerap secara optimum untuk membina kembali sel-sel baru dengan pantas,menguatkan kembali jaringan kolagen yang kendur akibat meningkatnya usia dan membantu juga proses pembuangan toksin dalam tubuh badan.

Yang penting sekali, kena konsisten guna dan minum air masak cukup 2-3liter sehari untuk mempercepatkan proses pembuangan toksin dalam badan, maka mudahlah kandungan zat bahan tadi meresap dalam tubuh badan kita secara optimum.

Hebat kan?

Walau kecil, tapi kecil-kecil cili padi. Sekali calit kat nadi dah banyak bawa kesan yang positif pada diri. •



BERMINAT:


FREE GIFT
FREE GUIDE
FREE POSTAGE
FREE FLYERS

HARGA WD : KLIK DI SINI

(1 KOTAK - 15G)

STATUS PRODUK :
READY STOCK -PRODUK DIJAMIN ORIGINAL-

HUBUNGI KAMI ?
CARA ORDER : KLIK DI SINI






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku .... " Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "