WOMEN DESIREE : INFO WD : TIADA MASALAH KULIT TAPI NAK GUNA WD








“Kak Yah saya takde masalah kulit, tapi nak guna WD”

Ramai juga pengguna WD yang tak de masalah kulit tapi nak guna WD.

Bila dah guna, kita banding kan pic before after. Memang tekejutss sangat.

Makin lawa uolls. Memang kita takde masalah kulit sekarang.

Makin usia meningkat, makin kurang kolagen, hormon pun makin tak stabil, bimbang lambat laun masalah kulit akan ada juga.

So sebagai perlindungan n pencegahan awal, elok lah start ber WD. Jaga dari dalam. Sebagai perisai. WD ni ada arbutin, pueraria mirifica n glutathione yang memcegah penuaan awal, mencerah, menganjal, menegangkan kulit dan menjaga aset kewanitaan.

So nak maintain awet muda, kena start jaga dari dalam awal-awal lagi. Bukan dah ade masalah kulit baru nak bertindak.Tu kira dah terlambat tu.

Nak cantik, guna WD untuk cantik dari dalam. Skincare n make up uolls boleh guna cam biasa untuk luaran. Bila jaga dua-dua, insyaAllah hasil memang ohsemm!


BERMINAT:


FREE GIFT
FREE GUIDE
FREE POSTAGE
FREE FLYERS

HARGA WD : KLIK DI SINI

(1 KOTAK - 15G)

STATUS PRODUK :
READY STOCK -PRODUK DIJAMIN ORIGINAL-

HUBUNGI KAMI ?
CARA ORDER : KLIK DI SINI








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku .... " Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "