TEDTIMONI WOMEN DESIREE (WD) : JERAGAT TEBAL PULIH WALAU DAH BERUMUR 50 TAHUN







"Sis, mak saya umur 50-an, ada jeragat tebal kat muka terutama sekitar pipi. Boleh ke jika saya nak kasi mak guna WD ni?".
.
JAWAPAN: Boleh saiyanggg. WD selamat digunakan untuk semua peringkat umur. InshaAllah. Sebab kita ada kelulusan dari KKM.
Yang formulasikan krim WD ni bukan calang calang org tau saiyanggg. Seorang Prof lulusan University of Oxford ya.
.
Cara nak hilangkan jeragat dengan krim WD ni senang sangat saiyanggg. Bagitahu kat mak tips ni tau. .

✔️Sapuan WAJIB mesti kat 3 POINT NADI UTAMA (boleh refer balik kat sini http://sabariahwd.blogspot.my/p/blog-page_13.html untuk cara penggunaan wajib ni). .
✔️Setiap malam selepas solat isyak sebelum tidur sapu, calit sikit WD kat jari dah dot dot kan kat kawasan yang ada jeragat tu terutama kat pipi tu kan. Kemudian urut secara menaik dari bawah dagu ke atas.
✔️Lebihan WD kat jari jemari tu sapu la kat hujung kening sambil selawat ke atas Nabi. .
✔️Air juga perlu minum secukupnye. Baru lah WD dapat menjalankan kerja kerja permbesihan dengan sempurna.💃🏻
.
Cuba konsisten calit calit WD follow tips ni, InshaAllah dalam seminggu ke 2minggu jeragat makin pudar dan lelama konsisten akan hilang terus dari radar. Hihihi
.
Dapat tak tips ni? Jika dah dapat ajommm mulakan sekarang. Upsss! Yang ada WD je boleh guna pakai tips ni tau. Yang belum ada WD, whatsapp la kak Yah cepat utk dapatkan harga promo RM75.🤗
.


BERMINAT:


FREE GIFT
FREE GUIDE
FREE POSTAGE
FREE FLYERS

HARGA WD : KLIK DI SINI

(1 KOTAK - 15G)

STATUS PRODUK :
READY STOCK -PRODUK DIJAMIN ORIGINAL-

HUBUNGI KAMI ?
CARA ORDER : KLIK DI SINI






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku .... " Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "